Wednesday, January 11, 2012

FULL MOON

Salam ceria..

Hari ni 11/1/2012 - genap usia my princess Nur Raisha Zamiah 30 hari / 1 month.. bak kata org cina FULL MOON. hehe.. maka bsamaan jugak dah 30 hari aku berpantang..
Nur Raisha Zamiah - 1 month

Today, raziq x brapa sihat.. dia kna selsema n batuk.. dah lama dia x sakit..maybe sbb dia dh x makan vitamin yg selalu dia makan tu.. Raisha plak buat ragam dah cukup bulan la.. mcm2 ragam dia buat.. nak susu bila bg kang tiba2 dia termenung.. bila letak balik menangis n mulut dia menyenget mcm anak burung mintak makanan..hehe.. bila bai plak sekejapje dia menyusu pastu lepaskan then termenung balik..mcm memikirkan masalah negara jer.. adoyai.. mcm2 perangai..

Tunggu punya tunggu lama2 aku dapat bengkak susu.. Sakitnya x boleh nak ckp la..mmg sakit sgt.. Breast aku sebelah kanan ni mmg cepat bgkak.. bila pam pun x kuar byk n pekat sgt.. so aku hnya bgantung pada ubat PCM jer untuk tahan sakit.. harap2 esok dah semakin baik sbb esok ada temujanji dekat Klinik Kesihatan Ibu dan Anak untuk cek ibu dan raisha cucuk untuk imunisasi.. Pada mulanya nak pg jer doc Lim kat Melaka tu tapi bila pkirkan hnya cucuk imunisasi je n sama je ubat dia baik aku g klinik kesihatan jimat sikit duit.. Bila nak cucuk tambhan jer mcm prevenar n minum rotataq utk rotavirus je pg jmpa doc Lim nanti..

Esok punya plan nak pegi klinik kesihatan then pegi klinik Yahya untuk ambil ubat raziq.. Aku dah semakin bosan duduk rumah ni.. Nasib baik sabtu ni kakak aku buat akikah anak dia..boleh la bjalan kejap.. tapi fikiran aku tgh runsing memikirkan sesuatu.. harap semuanya berjalan dengan lancar.. dan aku harap sangat2 moga tahun 2012 ni membawa sinar dalam hidup aku..

No comments:

Post a Comment