Wednesday, October 3, 2012

Hari Raya Aidilfitri Yang Lalu

Dah lebih sebulan hari raya berlalu n nak masuk raya haji bru la aku thegeh2 nak buat post..huhu..tapi ada aku kesah.. korang nak baca terpulang tak nak baca pun xpe..aku kan syok sendiri..hihi.. okey la.. raya aritu mmg best..satu family aku dpat berkumpul.. ditambah plak dgn suara tangisan n ketawa riang budak2.. barula ada seri n ceria skit rumah Hj Ramli..hihi.. Hj ramli pun x dpt cakap byk..cucunya yg buat bising mmg dia x marah tp kalau anak org lain maunya kuar sore rimau dia marah bebudak yg dtg rumah..huhu.. tapi kalau cucu kesayangan dia raziq yg mmg manja ngan atuknya tu haram nak marah tp dia marahkan mak nya ni plak..hmm.. atuk..atuk.. di bawah ni ada sebahgian gmbr raya yg sempat aku rakam.. woops sebelum terlupa aku dah decide untuk panggil raisha dengan nama panggilan baru iaitu zamiah.. ini kerana zamiah selalu nmpk mcm takut2 jer so sesuai la sangat aku pgglnya zamiah kerana maksudnya berani,cekal.

wan n atuk bersama cucu perempuan nur raisha zamiah n nur nazurah az-zahirah

 raziq mengutip duit raya..thn ni dia suda pandai..

 zamiah bergaya dalam keta mainan kat rumah aunty ku di lavender height
 posing kat kolam renang rumah aunty
 dari kiri: my sis zuraini, mama, aunty noni, my sis zuraida, me then nazurah n zamiah
 @ rumah kak ngah Tiara kondo di Ampang..
 from left: kak nini, me, zamiah, mama n kak ngah (my cousin)
 mia dah pandai nak menggapai
this is my lovely children..muah3..

~raz-eija~

No comments:

Post a Comment