Monday, December 24, 2012

Zamiah dah dapat kaki..

hari sabtu yg lepas 22.12.2012, kiteorg balik kg untuk pg majlis akikah anak sepupu di Tampin. so pas habis majlis balik la rumah my mom kejap sb kakak2 aku sume balik.. aku plak tgh dilanda sembelit n period pain time tu.. mmg mood x baik sgt la..ntah kenapa pas bsalin yg no dua ni after 7 month baru period then setiap kali period aku mengalami sembelit.. sembelit yg tlampau sakit rasa mcm nak bersalin sakitnya..afsal ek?slalunya aku kalau period kna cirit-birit ni terbalik plak.. adakah sbb aku bfeeding lagi then minum air kurang.. tp mmg sakit gila la.. sampai nak bgun pun susah..
so aritu aku baring je la kt rumah mak aku..
petangnya tgh borak2 ngan family member akk aku saja la nk tatihkan dak mia ni.. dia dirikan then aku ada kat depan dia dalam jarak 1 meter camtu.. mia dengan sendirinya menapak 5 ke 6 tapak dengan laju ke arah aku..wah..sume tkejut time tu tgk mia dah boleh jalan.. itulah 1st step dia n sume org nampak tmasuk papanya.. 2 3 kali gak kiteorg ulang wat mcm tu n dia mmg menapak jugak..paling jauh dalam jarak semeter setengah camtula.. wah satu progress yg sgt2 baik..pastu akk sulong aku balik konon2 nk tunjukla kat dia..alih2 si mia dah malas nak diri..dia buat malas plak..x dpt la nk tgk lg..hihi.. ada time2 nya dia ni.. tp kelakar gak la tgk dia tkedek2 melangkah tkangkang2.. hihi.. itu la yg buat aku lupe sakit aku kjap..hihi..
the end..


No comments:

Post a Comment