Saturday, August 20, 2011

Bazar Ramadhan Taman Cempaka

yuhuu.. bru balik dari bazar ramadhan taman cempaka.. tgk sales kedai camane.. alhamdulillah setakat aku tgglkan kedai td dah mencecah lebih rm200. aku saja bagi murah top, dress n shirt yg ada.. malas nak bkira sgt sbb masing2 nak raya kan.. rata2 yg dtg ke bazar tu pun bknnya dikalangan org yg berada so x kan nak letak mahal2 kan?

bila aku tgh layan customer kat dlm kedai si ajiq plak sibuk main pasir.. hbs baju n sluar plus tangannya skali dok godek pasir.. dh godek2 tu.. siap sapu kat muka..menjerit la aku jawabnya.. dah la x bawak bju spare.. cis.. sib baik niaga baju budak..capai jer la bju yg murh2 yg ada n pakaikan kat dia..

sejak kedai aku ni bukak kat bazar ni aku tgk ramai dah peniaga2 yg meniaga baju branded budak2 ni.. pttla sales aku makin kurg.. xpela rezki masing2 kan.. tapi mungkin sebab nama raziq ialah murah rezki alhamdulillah setakat ni bila aku bawak je raziq g kedai insyaAllah sales mesti ada..

dan raziq mmg untung byk sbb peniaga2 kat situ rajin belanja dia air, belikan mainan, bagi dia bju.. murah rezki dia..tapi mama n papa dia jugak yg malu..yela..hari2 dia pow org blanje dia belon upin ipin...tiap kali beli pastu mesti meletup..x leh tahan lama..mahal lak tu belon tu satu rege rm5. huhu.. xpela janji dia happy..


No comments:

Post a Comment