Friday, August 19, 2011

Warna-warni Kehidupan

Assalamualaikum n selamat pagi semua...
Alhamdulillah hari ni jadi jugak aku tukar blog ni dr biz online kepada coretan aku sahaja.. bukan sebab aku dah malas nk wat biz tp sbb aku dah wat keputusan untuk tumpukan perhatian aku pada family aku dulu.. biz tetap jalan tp apa2 pun family come first.. memandangkan aku tgh expecting my second child so aku kna buat banyak persediaan coz my baby kuar bulan 12 tahun ni same month with my new house.. i will get my key for our new home.. happynyer... aku berharap tahun 2012 akan dtg membawa sinar kebahagiaan kepada kami selepas menempuh byk dugaan dan cabaran..

Alhamdulillah biz hubby aku pun dah btambah baik.. aku bersyukur n happy dengan kejayaan dia dan partnernya.. aku harap biznya akan bertambah maju dan dia tidak lupa padaNya.. kepada sahabat-sahabat yang byk menolong beliau terima kasih x terhingga terutama pada Hj Azhari yg byk sgt membantu.. hanya Allah swt yang dapat membalas budi baik kalian..

wah...mcm nak nangis lak rasenya tp skarang pttnye mood raya.. ntah knapa thn ni aku rasa mcm x sabar sgt nak raya.. x mcm thn2 sblm ni aku anggap raya mcm xde ape pun... thn ni mcm lain sikit mybe sbb pembawakan kot.. x sabar sgt nak raya.. apun dalam keadaan preggy 5 bulan aku bjaya jgak puasa wpun ada kdg2 aku terskip jugak gara2 x larat sgt n muntah2.. tp aku bsyukur dpt jugak aku bpuasa..

dalam entri yg pertama ni.. x byk yg aku nk tulis.. nnt aku akn coretkan mengenai my expecting child yg sungguh berbeza dgn my 1st child..

okelah nak sambung kje...waktu rehat dh hbs.. nnt ada msa aku akan update k.. :) keep smiling my viewers..


No comments:

Post a Comment